Sunday, June 15, 2008

i wont forget a night in saser.. huuh..

Posted by Hafiz Richard

ahahaha..
bosan2..
tetiba ingat citer satu malam aku kat saser..

masa tu ramai lepak dorm aku..
burger, plat, kamal, wan, botak, paan, and aku..
kitorang lepak2 ar..
bajet nak study..
tgk2 dak2 ni ajak men cap kalicap..

er, game ni ktrang tgk kat kem saser..
mula2 buat bulatan..
pastu sorang start nyanyi and buat gaya..
orang kanan pkene follow ape org kiri buat..
hehe..

lagu die..
"cap kalicap, kalicap caca..
cap kalicap, kalicap caca.."

kitorang wat ar gaya..
cam2 gaya ade..
hak3..
gaya kotor sumer ade ar, tp bahya nak bgtau huhu..
pas dah peluh gler2, kitorang rest..
ramai gak ar yang open makanan..
pastu kitorang makan puas2..
hehe..
tetiba ada lah mamat ni(nama dirahsiakan hehe)
pi tiang katil..
dia joget tiang..
ades..
xda keje tol..
dah ar tgh malam...
mmg gelak ar..
hak3...

pas dah puas joget tiang, kitorang sambung katil..
semua tujuh orang tidur kat katil tu hehe..
4 org bawah, 3 orang atas..

BAWAH..
wan > aku >kamal >paan

ATAS
burger > botak > plat

hehe.. nilah susunan nye..
katil aku ni dekat ngan pintu..
memandangkan ari dah hujan n dah tgh malam..
ktorang sumer open hp..
heehehhe..
main ar hp ngan khusyuknye..

tetiba

gedegang!!!
bunyi pintu dorm aku bukak..
aku ngan wan sepantas kilat sorok hp..

omg!!!!
cikgu shahrul..
dak2 lain sumer xpasan..
aku sempat bg salam..
cuak bai..
harap dia xpasan..

kamal tgh khusyuk lagi men hp..

plat tunjuk2 hp dia kat paan..
dua org kat atas lagi tu aku xpasan..

last2, dorang pasan n terus sorok,..

"kamal, bak hp ko.."kata cikgu..
"hp? xda cikgu"
"ko jgn nak tipu, kang saya check karang dah xleh pulang"
kamal terkantoi..

cikgu shahrul pergi ke atas pula n jolok2 plat yang ade kat hujung..

"BABI betullah sapa jolok2 ni" jerit burger..

argghhhhhhh....
burg, ko xpasan lagi ke tu cikgu!!!!

tetiba, sore burger hilang..
member ku cakap dia buat2 tidur..
hak3...
burger burger..

yg kat atas, botak n plat kantoi hp..
nasib bek aku n wan sempat sorok..

botak n paan kene halau balik blok dorang..
botak tu dah ar ketua blok kasturi..
datang blok jebat lak..
hak3...
kantoi2..

paan tu dak genius saser..
cikgu kenal sangat..
budak kasturi gak..
kantoi pi jebat..
hehe..

beberapa hari tu, cikgu shahrul citer ar kat sumer dak saser pasal malam tu..
ades..
mmg tak leh blah..huhuhu...

0 comments: