Thursday, June 23, 2011

teka teki :)

Posted by Hafiz Richard

salam..
tetibe teringat mase kecik2 dlu..
aku mesti standby beberapa teka-teki nak tanye pakcik aku kat sarawak..
sbb pe ek..
sbb dia suke sakat aku ngan teka-teki dia..
btw, my uncle's name is Sylvester..
1st time aku dgr nama pakcik aku ni,
aku terus ingat cartoon sylvester ngan burung kuning tu..
huhuhu

so, aku kongsi la ek..
ade teka-teki yg korang da dgr, n ade yg maybe baru dgr..
lau da dgr tu xyah la batak bajet tau sumer..
lol saje je kacu korg :)
n aku bg la respond best aku dgr biler aku tanye soalan2 ni :)
so ade betul n ade tidak..
bak kate nabil, LU PIKIR LA SENDIRI!!!
ok aku post la ek :)




Soalan 1

Ayam berkokok, Harimau?

"hari mau siang la duke.. bodo.. soalan budak kecik!!"



Soalan 2

kereta ape leh panjat pokok?

"teka-teki lame.. Mazda 323.. daaaa"



Soalan 3

kenapa anak babi tunduk jalan ngan mak dia?

"nampak bonna anak babi tu malu mak dio babi"



Soalan 4

kereta polis kejar kereta perompak.. tetibe, kereta perompak tu
blakang kete polis.. cmne leh jd camtu?

"apo la bangang sgt soalan.. erm.. perompak lain kot?"



Soalan 5

Kenapa penggali kubur, gali kubur xpakai spender?

Jeng Jeng Jeng

"betul ke??!!!! aku nak tanye la penggali kubur!!"



Soalan 6

Ape bende yg badan dia hijau, mata merah, taik warne kelabu,
jalan kebelakang..

Jeng Jeng Jeng

"hahahaha.. HULK la for very da sure one duke"

hulk jln kebelakang ke? :)



Soalan 7

Banyak-banyak buah, buah ape yg paling sedap??

"kompem la buaaahhh XXXXXXX" depend gender yg menjawab

lucah sungguh otak anda.. salah!!!!




Soalan 8

ape bende yg dia ni adalah ibu kepada 3 anak..
anak pertama, tgal di udara..
anak kedua, tgal di daratan..
anak ketiga, tgal di perairan..
sape ibu kepada 3 anak ni..
dan sape name anak2 ibu ni :)

"........"




itu jelah aku rase..
sorry lau ade sape2 ter offend ke..
jus nak buat teka-teki ni menarik..
lau korang xsuke..

ehem2..
rapatkan dua tangan..
bengkokkan lutu sket..
sengih sket..
adjust muke bagi comel..
"I'm sorrryyy"

assalamualaikum :)

0 comments: