Saturday, August 8, 2009

oh kantoi..

Posted by Hafiz Richard

salam..
lamanya aku xtulis blog hahahaha..
rindu2..
ni aku nak sharing citer masa aku kat kmb..
time g kelas malam2 yeah....

habit aku..
masa g kelas..
aku besenye singgah koperasi..
bli aiskrim or air gas or dua2 hahaha..
lagi..
paling aku suka..
pakai kain pelikat je..
best ar..
sedap je angin masuk..
ag pun, senang..
aku tidur pakai 3 quarter je..
so dalam aku pakai ar 3 quarter..
xpernah lak aku free dalam tu wuhuhuhuhuhuhuhu..
lgpun aku pakai kain pelikat ni bese sebab aku selalu hantar dobi..
so suar xde..
yang ade just kain pelikat hensem aku je..
tu aku suka pakai..

aku tau xleh pakai kain pelikat ni..
tapi aku ape peduli..
hak3...

nak pendekkan citer, malam tu aku g ds ngan kain pelikat aku..
aku amik dinner aku..
tetiba skot datang jumpa aku cakap yang shaukat datang from taylors..
nak jumpa aku..
then, aku pun g ar kat KFC nak jumpa member yang aku kenal masa kat plkn du
lu..
jumpa2, dia cakap "wow, duke.. ko makin besar ni"
uhuhuhuhuhuhu..
sedihnya aku..
"bese ar wei, dah kuar plkn.. badan naik mendadak ar huhuhuhu"
aku pun bersedih..
borak nye borak, tetiba adam datang..
adoi, part ni xleh cter ar..
t adam marah..
huhhuhhu..
dipendekkan citer, aku pun g ar kelas jumpa wan..
nak wat chem..
bobo pun ade time tu..
so lepak nye lepak, zup zap pkul 10..
aku pun dah xde mood blaja..
ajak ar dorang balik huhuhuhuhu..

masa nak balik tu aku cakap ar kat dorang,
"wei, aku pakai kain pelikat ni.. jom balik.. kang kantoi lak aku kang.."
so dorangpun flow ar..
aku pun borak2 ar ngan dorang..
pastu selekoh ar ke dewan ds..
tetiba, aku nampak kelibat pijo dan hatta..
mencarut-carut aku dalam hati..
aku nampak dorang pandang aku..
aku pandang straight and buat bodoh je ar..

"ei, boy boy.. come here.."
arghhhh... !@#$%$#@!@# dia panggil aku lak..
tetiba ade 2 junior girls lalu.
dia gelak kan aku..
dia gelakkan aku?
kurang ajar..
huhuhuhu
aku cool ag..
g ar jumpa hatta..
"ni mana leh pakai kain pelikat ni kat KMB"
"oh yeke?, aha saya baru je tau cikgu.. xleh ke?" aku buat2 xtau..
"xbleh, ni kalau saya tarik kain kamu ni terburai nampak dalam"
"saya pakai 3 quat dalam ni cikgu" aku membantah ag hahah
"xleh2.. lau nak pergi sampai dewan selera je boleh"
"oh yeke cikgu.. xtau lak saya.. kk"
tetiba pijo pulak menyampuk..
"ko ni dah bese ke pakai kain pelikat?"
nak je aku cakap aha dah bese..
kata sekolah laki..
tapi
"dah bese gak ar cikgu.. nape?"
tetiba
"ko ingat ni rumah ko ke nak pakai kain pelikat?"
aiyo mak..
ni pahal pijo lak yang baran..
hatta rileks je..
nak je aku cakap, aha ni rumah saya ar..
dah satu tahun saya duduk sini..
tp aku respect lagi..
aku diam je ar..
then, dorang kasi aku blah..

sampai kat ds..
aku nmpak panjang pun pakai kain pelikat..
tp dorang dah pasan hatta ade..
so dorang pusing jauh gler nak elak hatta..
aku je yang kantoi T_T

xberapa lama pastu, ade notis tampal kat blok..
aku pun baca ar..
terasa gak ar aku..

boxer.. dont misuse it.. by gengkapak

oooooo..
eh bukan ni..
lalalalala..
yang ni..





so.. itu jelah citer..
saje nak tulis..
lama xtulis..
salam..
^_^

1 comments:

SimPanG said...

pijo x puas hati ngan ko kot. cz ko men dota kuat sgt, haha